luni, 12 noiembrie 2018

Crutoane pentru supe si salate delicioase

crutoane

Probabil vi se pare o reteta banala insa am tot fost intrebata cum ii conving pe copii mei sa consume supele crema. Crutoanele sunt raspunsul :). Ele fac salatele si supele crema mai gustoase, asa ca nu ezitati sa le pregatiti acasa. Stiu ca este mai usor sa cumperi crutoane de-a gata insa eu zic ca este mult mai bine sa le pregatim chiar noi.
Pentru a face crutoane putem folosi painea pe care nu mai dorim sa o consumam si le putem pastra o perioada mai lunga intr-un borcan inchis. Crutoanele obtinute le putem folosi la supele crema sau la salate.
crutoane
5.0 from 1 reviews
Crutoane pentru supe si salate delicioase
 
Timp de preparare
Timp de gatire
Timp total
 

Ingrediente
  • 250 gr paine (eu am folosit paine cu maia)
  • 3-4 linguri ulei masline
  • 3 catei usturoi (15 gr)
  • ½ lingurita oregano uscat
  • ½ lingurita busuioc uscat
  • ½ lingurita sare

Instructiuni
  1. Am preincalzit cuptorul la 180 grade Celsius.
  2. Am folosit paine cu maia care era mai veche si am taiat-o in bucatele mici.
  3. Am transferat painea taiata intr-un castron.
  4. Separat, intr-un castron mic am pus uleiul de masline, usturoiul trecut prin presa, oregano, busuioc si sare.
  5. Am amestecat ingredientele si le-am pus peste paine.
  6. Am amestecat din nou pentru a se distribui uniform si le-am pus in tava, pe hartie de copt.
  7. Tava am lasat-o la cuptor pana cand bucatile de paine s-au rumenit, aproximativ 12-15 minute.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu