joi, 1 noiembrie 2018

FURSECURI DIN PULPĂ DE MIGDALE

Picture
Ingrediente:
2 căni pulpă migdale (rămasă de la lapte)
1/2 cană fulgi cocos
2 Lg pudră de lucumă
1 Lg maca
3 Lg cacao/carob
1/2 cană curmale și smochine mărunțite
2 Lg boabe de cacao crude și mărunțite
1/2 banană
1 Lg tărâțe de psyllium
3/4 cană lapte de migdale
3 Lg zahăr din palmier de cocos (poate fi înlocuit cu pasta din curmale sau miere)

Mod de preparare:
Toate ingredientele le-am pus în robotul cu lama S și am procesat până am obținut o compoziție bine omogenizată. Se pot amesteca și direct într-un bol.
Apoi am dat formă prăjiturelelor și le-am pus la deshidratat peste noapte la 40 grade. Mi-a plăcut tare mult cum au ieșit, mai crocante. Pot fi consumate alături de un pahar de lapte vegetal sau ca și snack.
Dupa preferințe se pot adăuga : stafide, goji, merișoare.
Sursa: miracole.info

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu