joi, 1 noiembrie 2018

MUSACA

Picture

Ingrediente:
500 grame ciuperci
3 cartofi mari
3 roșii
2 dovlecei
½ legătură mărar
sos de roșii: 100 -150 ml bulion (sau un sos de roșii mai gros), sare, piper, busuioc uscat
Mod de preparare:
Se începe cu sotatul ciupercilor, la foc mic pentru 10-15 minute. Se adaugă apoi roșiile decojite (le-am opărit și astfel am scos coaja mult mai ușor) și se mai țin pe foc 5 minute . Sare și piper se adaugă după gust, mărar tocat, o jumătate de legătură.
Între timp se fierb cartofii și se fac piure. Sare se adaugă după gust.
Dovleceii se taie felii de 2-3 mm.
Apoi urmează partea frumoasă: alternarea straturilor:
Se unge vasul de iena cu ulei și urmează primul strat: dovleceii feliați. Deasupra lor am adăugat un sos de roșii (bulion) cu sare, busuioc uscat și piper.
Al doilea strat: piure.
Al treilea strat: ciupercile sotate
Al patrulea strat: feliuțele de dovlecei, la fel am turnat sosul făcut din bulion, sare, piper, busuioc. Am făcut cam 100 ml de sos pentru cele două straturi de dovlecei.
Se ține la cuptor, foc mediu, pentru 30 minute.
Sursa : miracole.info

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu